Monday 4 August 2008

Silap Mata di Pasar Malam

Petang tadi aku pergi ke pasar malam Telok Mas dengan mak dan kakak ipar aku. Aku terpegun tengok silap mata yang satu brader ni buat. Tercegat aku kat situ tanpa bergerak sampailah mak dengan kakak ipar aku habis shopping.. gilo betul.

Aku rasa ada antara korang yang pernah tengok benda ni. Dia ikat tangan sorang budak tu dengan rantai, bungkus dengan guni, ikat lagi, pastuh tutup dengan kain hitam, pastuh budak tu boleh pulak bebaskan diri dia. Ha ha...

Photobucket

Tapi yang bestnya mamat tuh berani siut cabar bomoh bomoh "kurang ajar" yang ada sekeliling dia masa tu supaya hantar santau pada dia, bukan pada orang yang x bersalah. Dia kata dia kesian tengok orang kena santau. So dia cabar la sapa sapa yang berani, kasik test pada dia. Pastu dia offer dia boleh tolong sesapa berubat free. Bagus jugak dia ni kan.

No comments:

Post a Comment