Thursday 24 July 2008

Yang 2 Tahun Ku Tinggalkan

Photobucket

Hu.. rindu betul dengan bilik aku ni- bilik yang aku dengan abang aku transform daripada 'KAMAR BACAAN' (label yg arwah ayah aku letak kat pintu 23 tahun lalu) kepada yang ada sekarang dengan duit kitorang sendiri. Tapi sayang, masa aku balik hari tu bersepah nak mampus, macam - macam junk telah disumbatkan oleh sape tah. Blind rosak, sampah banyak. Eiii.. nak harapkan abang aku, dia dah keje kat JB. Akhirnya dengan penuh kasih sayang aku pun kemas la balik - ambik masa 4 hari beb! Semua benda aku repair termasuk wiring custom yg aku buat dulu tanpa mendapat sijil TNB he he he.. Sekarang dah bole tido dengan aman semula.. kroih kroih kroih..

Photobucket

4 comments:

  1. serupa je dgn bilik ko kat rumah sheffield nih.. hmmm...

    ReplyDelete
  2. binatang brown sebelah bantal peluk kau tu apa?

    ReplyDelete
  3. hehe..biasa la, aku kan..



    ha.. tu namanya makhluk halus, kekadang ada kekadang xde.. haha

    ReplyDelete