Saturday 5 April 2008

theSheffieldGig2008

Satu- satunya event yang best di Sheffield. Tak ada yang lain dah. Sebagai penjual tiket aku dah rasa dah tak berapa ramai orang. Memang betul- tak macam tahun lepas. Nasib baik break even. Crowd xde la best sangat macam tahun lepas. Semua macam kayu je. Balik balik muka sama je yang mosh. Tapi bila hujan main dasat jugak orang melompat. Maklumlah artis.

Secara overall biasa la, gig, - macam tu la jugak. Lompat lompat lebih kurang, Waq punya system kali ni xde problem, awek 2-3 orang tu ada la. Jantan je ramai. Mizi jual burger+air bal bla bla. Nak letak gambar pun banyak sangat. Letak je la mana mana yang ada ni... layan...


Ni aku kena prank dengan Trabye... dia suruh aku main Tamborin - siut hahha


Muka muka sama yang moshing. Rapek pun macam dah retired je..


Sempat la bergambar dengan Noh. Kudo pun ade sekali heh.


Satu- satunya gambar solid aku main drum. Biasanya drummer ni gambarnya susah nak dapat sebab popularitinya "terlindung".


Si Kazman cuba menunjukkan semangat menyanyi. Ramai awek mintak bergambar tu.. jangan main main.

Yang ni pulak aku rembat dari blog Kudo. Gambar HUJAN perform. Malas la nak edit sendiri haha

Photobucket

Best kan Sheffield Gig? Tahun depan kalau ada lagi belilah tiket awal awal. Tapi bukan aku la yang jual kot. Suruh SHEMUBROJA cari AJK lain hehehe.

No comments:

Post a Comment