Sunday 9 March 2008

K262 OWS Alhamdulillah



Aku text Sarip malam semalam, pancing dia untuk lepaskan kereta Civic aku yang aku beli bulan Ogos tahun lepas kat eBay. Bila pancing dah berjaya, aku set la nak pegi Notts hari ni, after balik dari kerja di HUBS. Akibat lambat bersiap, dan sebab nak tunggu tomtom dari Mizi, aku pun terlambat - berlari pakai converse kulit pegi train station.. sia sia je, x sempat pun.Buat kaki sakit je. Kena la tunggu sejam lagi. Sempat pulak tertidur. Xpe la, kereta punya pasal..


Sampai Notts, lepak Hisap rokok sebatang dua, Sarip ajak makan kedai Chippy, kedai siam yang kata orang best. Sarip pun sekarang kerja situ - dengan khidmat K262 OWS aku. Sarip belanja aku nasi goreng tomyam. Boleh tahan la sedap.

Lepas lepak lepak kejap, aku pun drive balik Sheffield malam tu jugak, guna tomtom mizi pasal Kudo ajak lepak rumah dia - berkenal kenal ngn adik dia Trabye. Alhamdulillah, selamat sampai Sheffield. Sampai rumah, x boleh bukak pintu - kunci hilang!!


Cayalah! GUA DAH ADA KERETA!!!

No comments:

Post a Comment